„Maximos“ privatus prekės ženklas „Well Done“ pristato „Premium“ liniją: asortimente – pusšimtis išskirtinių produktų

2024 m. lapkričio 8 d.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ asortimente artėjant didžiosioms žiemos šventėms pasirodė kruopščiai atrinkti „Well Done Premium“ produktai. Tai – prekybos tinklo privataus prekės ženklo „Well Done“ nauja linija, pasižyminti išskirtinų skonių pasiūla. Gurmaniškus produktus pirkėjai jau gali rasti visose Baltijos šalių „Maxima“ parduotuvėse, kuriose jie bus siūlomi tik ribotą laiką.

 

„Naujoji prekybos tinklo privatus prekės ženklo „Well Done Premium“ linija orientuota į pirkėją, vertinantį ir ieškantį aukštos kokybės išskirtinių, gurmaniškų skonių. Šie komplimentų verti kokybiški produktai praturtins tiek kasdienius patiekalus, tiek ir šventinius susibūrimus, kurių metu taip norisi nustebinti artimuosius ar draugus ypatingais skoniais bei sukurti jaukią Kalėdų laukimo atmosferą be didelių pastangų“, – dalinasi Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.

„Well Done Premium“ asortimente – pusšimtis išskirtinių kokybiškų produktų: nuo skirtingų skonių ančių kepenėlių pašteto, olandiško sūrio su trumais, daugiau kaip dešimt mėnesių vytinto kumpio, buivolų buratos, 6 valandas sous vide maisto ruošimo būdu lėtai virtų ančių kulšelių ar jautienos antrekoto be kaulo iki karamelizuotų bei sūdytų riešutų, burnoje tirpstančių sirupe konservuotų vaisių, tradicinių Niurnbergo meduolių ar pistacijų kremo su juodais šokolado gabaliukais panetonės ir dar daugiau.

„Pastarasis pyragas puikiai tinka ieškantiems naujų derinių, ir tiems, kurie mieliau panetonę renkasi be razinų, nes šioje versijoje vietoje jų – juodojo šokolado gabaliukai. Be to, šios panetonės gamyboje naudojami tik kruopščiai atrinkti ingredientai: šviežias pienas ir sviestas bei laisvai laikomų vištų kiaušinių tryniai. Visų šių ir daugelio kitų gurmaniškų „Well Done Premium“ produktų privalumai – itin aukšta kokybė bei patraukli kaina.

Kiekviena šios linijos prekė, pasižyminti unikaliu ir išskirtiniu skoniu, yra kruopščiai atrinkta mūsų specialistų bendradarbiaujant su gamintojais iš įvairiausių Europos šalių. Taip pat, „Well Done Premium“ prekės parduotuvėje išsiskiria stilingu pakuotės dizainu, todėl produktai papuoš ne tik šventinį stalą, bet ir galės tapti gurmaniška bei elegantiška dovana“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė. 

„Well Done Premium“ produktus pirkėjai ribotą laiką gali rasti tik „Maxima“ tinklo parduotuvėse visose Baltijos šalyse, įskaitant X, XX ir XXX formato parduotuves.

„Maxima“ taip pat primena, kad „Well Done“ yra didžiausias tinklo privatus prekės ženklas visose Baltijos šalyse, siūlantis patikimų ir sertifikuotų gamintojų aukštos kokybės produkciją iš artimiausių šalių už patrauklią kainą. Šis naujas prekės ženklas pirkėjams buvo pristatytas praėjusių metų balandžio mėnesį, o šiuo metu „Well Done“ asortimente jau yra daugiau nei 650 skirtingų maisto produktų visose kategorijose, įskaitant pieno produktus ir kiaušinius, šviežius vaisius ir daržoves, mėsos ir žuvies gaminius, kepinius, šaldytus produktus bei daugybę kitų.

 

 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir kruopščiai atrinktas pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 11 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Daugiau informacijos:

El. paštas komunikacija@maxima.lt

Pagalba