Daugiau nei 3 mln. litrų per metus: „Maximos“ pirkėjai vis dažniau renkasi nealkoholinį alų

2023 m. liepos 14 d.

Artėjant Tarptautinei aludarių dienai, kurią minėsime liepos 18 d., lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ stebi tendenciją – siekdami gyventi sveikiau, pirkėjai suvartoja vis mažiau alkoholio, jį keisdami nealkoholiniais gėrimais. Prekybos tinklo duomenys rodo, kad nealkoholinio alaus pardavimai tradiciškai pakyla gegužės – rugsėjo mėnesiais, o per pastaruosius kelerius metus ženkliai išsaugo ne tik pirkėjų susidomėjimas šiuo gėrimu, bet ir jo pasiūla.

 

Neįsivaizduoja vasarų be nealkoholinio alaus

Gyventojų pastangos gyventi sveikiau aiškiai matyti jau kelerius metus iš eilės – prekybos tinklas stebi, kad tai atspindi iš esmės visų maisto prekių pardavimų duomenys. Ne išimtis ir gėrimų skyriuose – stebima, kad pirkėjai vis dažniau renkasi gėrimus, iš kurių buvo pašalintas alkoholis.

„Šių metų sausio – liepos mėnesiais nealkoholinio alaus pirkėjai įsigijo virš 4 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai“, – skaičiuoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė ir pažymi, kad tinklo parduotuvių lankytojams nealkoholiniai gėrimai tampa ypač aktualūs šiltuoju metų laiku, nuo gegužės iki rugsėjo mėnesio, o paklausa piką pasiekia karščiausiomis birželio ir liepos dienomis.

„Per visus 2022 metus mūsų prekybos tinkle besilankantys gyventojai suvartojo virš 3,2 mln. litrų nealkoholinio alaus. Stebint augančią nealkoholinių gėrimų paklausą, prognozuojame, kad suvartojamo nealkoholinio alaus kiekiai ir toliau didės“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

 

Mėgstamiausias – prancūziškas kvietinis

„Maximos“ prekybos tinkle šoktelėjo ne tik susidomėjimas nealkoholiniu alumi, išaugo ir šio gėrimo asortimentas. Prieš šešetą metų prekybos tinkle nealkoholinio alaus pasiūla buvo dvigubai mažesnė, tačiau kasmet ji plėtėsi ir šiandien pirkėjai gali rinktis net iš 64 skirtingų nealkoholinio alaus variantų.

„Šiemet populiariausias ir mūsų pirkėjų mėgstamiausias yra prancūziškas kvietinis nealkoholinis alus, pasižymintis citrusinių vaisių skoniu ir kalendros aromatu. Tačiau ne ką mažiau mūsų pirkėjų mėgstamas ir tradicinis lietuviškas kvietinis ir baltas nealkoholinis alus. Toliau populiariausiųjų sąraše rikiuojasi greipfruto ir aviečių su citrina skonio nealkoholiniai alūs“, – vardija I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

 

 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Daugiau informacijos

komunikacija@maxima.lt

Pagalba