Gamindami kosmetiką naudoja žaliąją energiją

2019 m. rugsėjo 23 d.

Stiprėjant aplinkosaugos tendencijoms, įmonės ieško aplinkai draugiškų sprendimų įvairiuose gamybos etapuose. „Maximos“ užsakymu du kosmetikos prekių ženklus šiam prekybos tinklui  gaminanti įmonė „Cosmoway“ pasinaudojo nauja galimybe – gamyboje naudoti elektros energiją iš atsinaujinančių išteklių.

Prieš dvejus metus lietuviškas prekybos centras „Maxima“ pristatė  savo moteriškos kosmetikos ženklą „Nida“, kurį šiuo metu sudaro daugiau nei 50 kosmetikos priemonių. Pernai buvo pristatytas ir vyriškos kosmetikos ženklas „Vėjas“. Abiejų kosmetikos ženklų priemonių gamybos metu naudojama žalioji lietuviška, UAB „Ignitis“ tiekiama elektros  energija, 100 proc. pagaminta iš atsinaujinančių energijos išteklių.

„Savo veikloje diegiame vis daugiau aplinkai draugiškų sprendimų. Ant vienos iš parduotuvės stogų įrengėme saulės energijos jėgainę, planuojama tolesnė atsinaujinančių energijos šaltinių plėtra. Siekdami, kad neparduotas maistas neatsidurtų sąvartynuose, vartojimui nebetinkamus produktus perduodame įmonei, kuri juos verčia biomase, o ši virsta biodujomis. Dalis produktų iškeliauja ir šalies ūkininkams, kurie juos naudoja kaip pašarus ir kompostą. Norime, kad mūsų klientai suprastų, jog kiekvienas esame atsakingas už globalius aplinkosaugos klausimus ir pagalvotų, ar kartais jiems tikrai reikia dar vieno maišelio“, - sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Lietuviai pamėgo skystus muilus

Pagal tik „Maximos“ parduotuvėse parduodamos kosmetikos populiarumą pirmauja skystieji muilai, pati populiariausia „Nidos“ prekė – skystas muilas su medaus ekstraktu. Šiemet pristatyta visiškai nauja dantų pasta „Nida“ su bruknėmis. Tuo metu iš vyriškos kosmetikos „Vėjas“ beveik 20 įvairių prekių asortimento pirmauja šampūnas-kondicionierius.

Šios kosmetikos priemonės, kurių kaina siekia nuo maždaug 1,5 Eur iki daugiau nei 3 Eur, yra praturtintos visiems gerai pažįstamais ingredientais, kurie yra Lietuvos gamtos dalis: lietuvišku auksu pramintas gintaro ekstraktas, šalavijų, dilgėlių, jūros mineralų, alavijų ir kitais natūraliais eksktraktais.

Ženklų „Nida“ ir „Vėjas“ gamintojai įsitikinę, kad gaminant kosmetikos priemones būtina rūpintis ne tik žmonių, bet ir mus supančios gamtos bei viso pasaulio grožiu.

„Grožio sąvoka yra kur kas platesnė, nei mes esame linkę ją vartoti. Šios vertybės bei požiūris mus vienija ir su mūsų partneriais, taigi esame suinteresuoti tobulėti ir atrasti vis inovatyvesnių, abiejų pusių vertybes atitinkančių verslo sprendimų“, - pabrėžia Justė Pinkevičienė, „Cosmoway“ rinkodaros vadovė bei viena iš akcininkių. – „Nida“ ir „Vėjas“ kosmetikos priemonės yra pačios aukščiausios kokybės ir atitinka visus Europos sąjungos keliamus kokybės reikalavimus bei turi visus saugumo dokumentus.“

Pasak V. Drulienės, lietuvių gamintojų produkciją įvertina ir klientai.

„Nors mūsų prekybos tinkle siūloma kosmetika net iš 64 šalių, 8 proc. visos parduodamos kosmetikos – lietuviška. Lietuviai sugeba sukurti kokybiškus produktus už mažą kainą, paprastai gamina natūralesnius, lietuvaičių odai pritaikytus produktus, o tai mūsų pirkėjos vertina“, –  atskleidžia V. Drulienė, „Maximos“ atstovė.

„Cosmoway“ savo produkcijai stengiasi naudoti kuo mažiau kartoninių pakuočių. Jos nenaudojamos šampūnams, rankų ir kojų kremams.

Patarimai, kaip rūšiuoti kosmetikos priemonių pakuotes:

1.     Panaudotas kartonines pakuotes reikia sulankstytis ir mesti i į popieriui skirtus mėlynos spalvos konteinerius.

2.     Plastikines pakuotes, pasibaigus produktui, rekomenduojama išplauti ir mesti į plastikui skirtus geltonos spalvos konteinerius.


Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba