Kaip elgtis, jei norite grąžinti kokybišką ne maisto prekę?
Remdamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais, tinkamos kokybės ne maisto prekes pirkėjas gali grąžinti arba pasikeisti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių įsigijimo dienos.
- Atvykite į parduotuvę MAXIMA, kurioje įsigijote ne maisto prekę.
- Būtinai su savimi turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada ir kur Jūs įsigijote prekę.
- Informacijos skyriaus darbuotojas arba kasininkė (-as) apžiūrės prekę ir Jums grąžins už prekę sumokėtus pinigus arba pakeis prekę į kitą.
- Jeigu nusipirkta prekė patenka į negrąžintinų prekių sąrašą (pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus), pinigai už ją nėra grąžinami ir ji nėra pakeičiama.
- Iškilus klausimams, galite skambinti ir mūsų bendruoju nemokamu* informacijos telefonu 8 800 20 050.
Negrąžintinų prekių sąrašą rasite ČIA.
* Skambutis nemokamas Lietuvos ryšio paslaugų teikėjų abonentams.