Po Pasaulinės maisto dienos – rudeninės „Maisto banko“ akcijos rezultatai: vien „Maximos“ pirkėjai paaukojo produktų už beveik 139 tūkst. eurų
2023 m. spalio 17 d.
Vakar buvo minima Pasaulinė maisto diena, skirta prisiminti, kaip svarbu dažniau ištiesti pagalbos ranką bei pasidalinti gerumu su kenčiančiais badą ir nepriteklių. Tai, kad šalies gyventojai ir prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai puoselėja empatiją ir gerumą stokojantiems, liudija spalio 13-14 dienomis visoje Lietuvoje vykusios tradicinės rudeninės „Maisto banko“ aukojimo akcijos rezultatai. Didžiausio lietuviško prekybos tinklo pirkėjai paaukojo virš 93 tūkst. vnt. produktų, o bendra paramos vertė siekė arti 139 tūkst. eurų. Paramos skrajutėmis pirkėjai paaukojo dar virš 17 tūkst. eurų.
Aukojimo akcija, subūrusi šalies gyventojus bei 276 nevyriausybines organizacijas pasirūpinti socialiai pažeidžiamais žmonėmis, vyko ir 118-oje „Maxima“ parduotuvių visoje šalyje. Dosniausiai buvo aukojama didžiosiose Vilniaus, Kauno ir Marijampolės „Maximose“. Išskirtinai didelį kiekį reikiamų produktų paaukojo ir Rokiškio bei Naujosios Akmenės žmonės. Socialiai pažeidžiamiems gyventojams pirkėjai daugiausiai nupirko ir paaukojo makaronų, įvairių kruopų, aliejaus, mėsos konservų, miltų, cukraus, arbatos ir kitų būtiniausių produktų.
„Visada dalyvaujame „Maisto banko“ akcijose, sukurdami pirkėjams galimybę išreikšti gerumą ir pasirūpinti stokojančiais, o mūsų pirkėjai tikrai mielai prisijungia ir dosniai aukoja. Nuoširdžiai dėkojame kiekvienam pirkėjui, kuris šį savaitgalį prisijungė prie prasmingos akcijos ir ištiesė pagalbos ranką sunkiau besiverčiantiems. Tuo tarpu prekybos tinklas „Maxima“ su „Maisto banku bendradarbiauja jau ilgus metus – šiuo metu vartojimui dar tinkamus produktus labdarai atiduodame iš daugiau nei pusės prekybos tinklo parduotuvių, iš kurių net 123-jose – kiekvieną darbo dieną. Palaipsniui į šį procesą įtrauksime visas prekybos tinklo parduotuves. Be to, šiemet pavasarį praplėtėme ir labdarai atiduodamų maisto produktų kategorijas, tad reikalinga parama kartu aprūpiname dar didesnį skaičių žmonių“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos korporatyvinių reikalų departamento direktorė.
„Maxima“, būdama maisto sektoriaus dalimi, negali nematyti ir nevertinti maisto stygiaus pasaulyje ir Lietuvoje problemų, taip pat deda visas pastangas, kad sumažintų maisto švaistymą. „Tikime, kad tai turėtų būti kiekvieno šios rinkos dalyvio atsakomybe. Tad savo ruožtu ją įgyvendiname tiek megzdami ilgalaikę partnerystę su „Maisto banku“, tiek optimizuodami vidinius prekybos tinklo gamybos ir tiekimo procesus, padedančius kuo optimaliau planuoti produkcijos kiekius“, – priduria I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Maisto banko“ akcija vyko jau 35-ąjį kartą, jos metu surinkti produktai bus išskirstyti po 276 ne pelno siekiančias organizacijas, kurios rūpinasi įvairiomis socialiai pažeidžiamomis gyventojų grupėmis: daugiavaikėmis šeimomis, mažas pajamas gaunančiais neįgaliaisiais, senoliais, bedarbiais, vienišomis motinomis, socialinėje krizėje atsidūrusiai asmenimis, taip pat bėgančiais nuo karo.
„Maximos“ ir „Maisto banko“ draugystė tęsiasi jau 20-tus metus. Kiekvieną mėnesį „Maisto banko“ globojamiems žmonėms prekybos tinklas skiria maisto produktų už apytiksliai 130 tūkst. eurų. Taip sunkiai gyvenančius žmones kelis kartus per savaitę pasiekia įvairūs maisto produktai: duonos gaminiai, bakalėjos prekės ir kita.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.