Prašome pasitikrinti, ar esate atlikę šiuos veiksmus:
Jūs galite tvarkyti savo duomenis, prisijungę prie asmeninės AČIŪ paskyros www.maxima.lt/aciu. Jeigu norite pasikonsultuoti, kaip išspręsti su SCAN & GO susijusią problemą, prašome kreiptis nemokama MAXIMOS infolinija +370 800 20 050.
SCAN & GO galite atsiskaityti tik banko kortele.
Taip.
Šią prekę atskirkite nuo kitų Jūsų prekių ir vėliau paprašykite darbuotojo pagalbos SCAN & GO atsiskaitymo zonoje.
Prieš įžengdami į SCAN & GO atsiskaitymo zoną, palikite skenuoklį tam skirtoje vietoje. Tada galite prieiti prie SCAN & GO kasos, nuskenuoti AČIŪ kortelę, ekrane patvirtinti, kad nuskenavote visas pasirinktas prekes, ir sumokėti. Nepamirškite pasiimti kasos kvito, nes ant jo esantį brūkšninį kodą reikės nuskenuoti prie vartelių, norint išeiti.
Eikite į SCAN & GO atsiskaitymo zoną. Čia esančios kasos yra specialiai skirtos SCAN & GO sistemai.
Darbuotojas prieis prie Jūsų ir patikrins dalį pirkinių. Jei patikrinti pirkiniai bus nuskenuoti teisingai, tęsite atsiskaitymo procesą, o jei patikrinti pirkiniai bus nuskenuoti neteisingai – konsultantas Jums padės dar kartą nuskenuoti visas Jūsų prekes viso pirkinių krepšelio patikros kasoje.
Konsultantas lauks Jūsų viso pirkinių krepšelio patikros kasoje ir padės dar kartą nuskenuoti visas Jūsų prekes.
Pasiimkite SCAN & GO skenuoklį, MAXIMOS programėlės meniu skiltyje „Kasoje“ pasirinkite „Pasiimti SCAN & GO“ ir nuskenuokite telefono ekrane matomą QR kodą. Apsipirkimo pabaigoje padėkite skenuolį, MAXIMOS programėlėje paspauskite „Kasoje“ ir nuskenuokite kasos ekrane matomą QR kodą.