Patikrinkite, ar telefone veikia Wi-Fi ir ar įjungti mobilieji duomenys. Programėlė veikia tik esant interneto ryšiui.
Programėlės skiltyje „Daugiau“ pasirinkite „Pagalba ir atsiliepimai“ ir užpildykite užklausą arba skambinkite nemokamu Infolinijos telefonu 8 800 20050 (darbo laikas 8–22 val. kasdien).
Patikrinkite vietos nustatymus „Google Play“ paskyroje. Programėle galima naudotis Lietuvoje.
Taip, MAXIMOS mobiliąja programėle naudotis yra saugu, nes:
Saugos kodu programėlę rekomenduojama apsaugoti, siekiant užtikrinti asmens duomenų, esančių programėlėje, saugumą ir yra būtinas, kai prie telefono pridedama mokėjimo kortelė.
Taip, tai galite padaryti programėlėje paspaudus „Daugiau“ -> „Programėlės nustatymai“ -> „Saugos kodas“ -> „Naudoti atidarant programėlę“.
Keletą kartų iš eilės netinkamai suvedę programėlės saugos kodą, prisijungti prie programėlės negalėsite 10 min. Praėjus šiam laikui, bandykite saugos kodą vesti iš naujo. Jei pamiršote saugos kodą, galite pasinaudoti priminimo funkcija „Pamiršau saugos kodą“, kurią rasite saugos kodo įvedimo lange.
Skenuoti QR kodą galite bet kuriuo metu – ir skenuodami prekes, ir prieš apmokėjimą, baigę skenuoti prekes.
Jei paspaudus mygtuką „Kasoje“, ekrane pasirodo užrašas „Skenavimas negalimas. Jūsų įrenginyje nėra skenavimo funkcijos“, turėtumėte telefono nustatymuose leisti programėlei pasiekti fotoaparatą.
Jei programėlė turi leidimą pasiekti fotoaparatą, bet QR kodas nenusiskenuoja, patikrinkite telefono ekrano ryškumo nustatymą ir padidinkite jį iki 100 %.
Telefono ekrano nustatymuose pakoreguokite „Auto-lock“ arba „Baigėsi ekrano laikas“ nustatymą.
Buvimo vietos nustatymas reikalingas tam, kad veiktų žemėlapių funkcija, taip pat, kad galėtumėm siųsti Jums iššokančius pranešimus pagal buvimo vietą, jei sutiksite juos gauti.
Duomenys mobiliojoje programėlėje atsinaujina kas 30–35 min., patikrinkite vėliau.
Duomenys mobiliojoje programėlėje atsinaujina kas 30–35 min., patikrinkite vėliau.
Šiuo metu tokios funkcijos nėra. Kai ji bus įgyvendinta, informuosime apie tai, parašydami kvito apačioje apie galimybę atsisakyti el. paštu gaunamų kvitų.
Jūs galite susikurti virtualiąją AČIŪ kortelę ir tapti MAXIMOS lojalumo programos dalyviu programėlėje.
Virtuali AČIŪ kortelė yra lojalumo programos dalyviui sukuriama AČIŪ kortelė elektroniniu pavidalu, kuri yra tokia pati, kaip ir plastikinė AČIŪ kortelė.
Taip, programėlę galite naudoti ir tik kaip AČIŪ kortelę, nepridėję mokėjimo kortelės.
Ne, vieną AČIŪ kortelę galima turėti tik viename mobiliajame telefone.
Taip, galima.
Ne, galima turėti tik vieną AČIŪ kortelę.
Skiltyje „Daugiau“, profilio lange „Mano AČIŪ profilis“ prie Tiesioginės rinkodaros pranešimų klientas turi patikrinti, ar yra davęs reikalingus sutikimus. Jei sutikimai su tiesiogine rinkodara arba profiliavimu nėra duoti, klientas gali matyti ne visus arba visiškai nematyti asmeninių pasiūlymų.
Atskirai aktyvinti pasiūlymų www.maxima.lt paskyroje nereikia, kadangi kiekvieną kartą, atidarius programėlę, jeigu yra naujų pasiūlymų, jie aktyvinami automatiškai. Vartotojui parodomas pranešimas „Visi pasiūlymai aktyvinti“.
Programėlės skiltyje „Mano AČIŪ“ pasiūlymai pateikiami dviejose skiltyse, bet akcijos nesiskiria.
Taip, MAXIMOS pinigus kasoje galite panaudoti įprastai.
Ne, galima turėti tik vieną pridėtą bankinę kortelę.
Patikrinkite, ar Jūsų mokėjimo kortelės numeracija yra iškilioji (embosuota). Jei ne, įveskite kortelės duomenis rankiniu būdu.
Jeigu Jūs pridėjote ir autentifikavote kortelę, bet skiltyje „Piniginė“ nesimato pridėta kortelė, rekomenduojama atsijungti nuo programėlės „Daugiau > Mano profilis > Atsijungti“ ir po to prisijungti iš naujo. Kortelė turėtų būti matoma.
250 Eur.
Jeigu mygtuko „Apmokėti programėle“ nematote, o ekrano apačioje matote skiltį „Kaip naudotis?“, patikrinkite, ar pridėjote savo mokėjimo kortelę prie programėlės. Tai galite padaryti nuėję į meniu punktą „Piniginė“.
Už trečiųjų asmenų paslaugas, loterijų bilietus, bilietus į renginius ir dovanų korteles. Detalus sąrašas pateikiamas mobiliosios programėlės taisyklėse („Daugiau“ -> „Naudojimosi taisyklės“ -> „Programėlės naudojimosi taisyklės“).
Jeigu rodoma klaida „Serveris šiuo metu nepasiekiamas. Bandykite jungtis vėliau“, vadinasi, yra sisteminių trikdžių, dėl kurių programėlė negali tinkamai veikti. Tokiu atveju visiškai išjunkite, t. y. nepalikite jos veikiančios foniniu režimu, ir iš naujo įjunkite programėlę. Jei situacija kartojasi, pasirinkite kitą mokėjimo būdą ir programėle bandykite naudotis vėliau.
· Jei mokėjimo operacija jau baigta, bet ekrane rodomas ribojimas „Šis funkcionalumas negalimas kol vyksta atsiskaitymas“, reikia patikrinti, ar skiltyje „Kasoje“ yra uždarytas sėkmingos mokėjimo operacijos langas „Apmokėjote telefonu sėkmingai!“.
· Jei ekrane rodomas langas „Apmokėjote telefonu sėkmingai!“, reikia paspausti „Uždaryti“ ir visos funkcijos vėl veiks tinkamai.
· Jei ekrane įjungta QR kodo nuskaitymo funkcija ir rodomas užrašas „Nuskenuokite rodomą QR kodą“, tuomet turėtumėte visiškai išjungti ir iš naujo įjungti programėlę. Atlikus šį žingsnį, funkcijos turėtų veikti. Jei vis tiek neveikia, apie problemą praneškite el. paštu klientai@maxima.lt.
Jeigu kasoje matomas raudonai perbrauktas mokėjimo būdas „Mobili aplikacija“, vadinasi, Jūsų mobiliojoje programėlėje nėra pridėta mokėjimo kortelė ir atsiskaitymas programėle negalimas. Jei norite atsiskaitinėti programėle, susiekite su ja savo mokėjimo kortelę programėlės skiltyje „Piniginė“.
Jeigu pasirinkote funkciją „Apmokėti programėle“, bet mokėjimas nevyksta, o telefone matomas pranešimas „Skenuojamos prekės“, tuomet:
· jeigu kasa ne savitarnos, kasininkas tikriausiai dar nepaspaudė mygtuko „Suma“;
· jeigu tai savitarnos kasa, įsitikinkite, ar kasoje pasirinktas mokėjimo būdas mobiliąja programėle „Mobili aplikacija“.
Jeigu kasoje nebuvo atspausdintas mokėjimo kvitas, tai mokėjimas neįvykdytas ir pinigai iš sąskaitos nebuvo nuskaičiuoti. Jeigu pinigai buvo nuskaityti du kartus, kreipkitės į mūsų Infoliniją numeriu 8 800 20050 arba el. paštu klientai@maxima.lt